În cadrul proiectului „Învățăm limbajul acceptării ediția a II-a”, desfășurat în IPLT „Olimp”, s-a desfășurat o sesiune de training bazată pe principiile ABC-darul Egalității. Acest training a fost conceput pentru a promova valorile incluziunii și pentru a dezvolta abilitățile de comunicare empatică și acceptare în rândul elevilor.
Un moment deosebit al evenimentului a fost sesiunea de training realizată cu elevii clasei a VIII-a „A”. În cadrul acestei activități, elevii au avut ocazia să se implice activ și să experimenteze, prin diverse exerciții și discuții, importanța acceptării diferențelor și a colaborării într-un mediu divers. Participarea directă a elevilor a contribuit la consolidarea unei atitudini deschise și incluzive, esențială în dezvoltarea lor personală și socială.
În cadrul evenimentului au fost prezenți directorul liceului Ludmila ȘIȘCANU, psihologul școlar Liliana SPÎNU, doi mentori de excepție, Max și Natalia. Aceștia au adus experiența lor în domeniul dezvoltării personale și în promovarea valorilor incluzive, oferind elevilor perspective noi și inspiraționale.
Activitatea a fost susținută de o echipă dedicată, formată din ambasadorii Valeria POPOVICI și Cezar PLEȘCA, care au contribuit prin implicare directă și prin exemplul personal. De asemenea, profesorul Vera GOLBAN, a jucat un rol important în facilitarea discuțiilor și în implementarea activităților, asigurându-se că fiecare elev a avut parte de sprijinul necesar pe parcursul trainingului.
Proiectul „Învățăm limbajul acceptării ediția a II-a” de la IPLT „Olimp” este un exemplu elocvent de cum inițiativele educaționale pot transforma mentalitățile și pot promova incluziunea în școli. Prin colaborarea între profesori, mentori, ambasadori și elevi, se creează un mediu de învățare echitabil și deschis, esențial pentru dezvoltarea unei societăți tolerante și unite.